SKORA CORE – pierwsze wrażenia

Mam przyjemność zaprezentować Wam buty SKORA CORE, które w najbliższym czasie będą przeze mnie testowane! O marce SKORA mówi się ostatnio bardzo dużo i bardzo pozytywnie, ale byłem ciekaw ile w tym wszystkim jest dobrego marketingu, a ile naprawdę dobrego buta. Teraz będę miał okazję się o tym przekonać i napisać Wam o co biega z tymi SKORAMI 😉

Buty odebrałem w czwartek, ale dopiero dzisiaj pierwszy raz w nich biegałem. W filmiku pierwsze wrażenia „na gorąco” 😉

Skomentuj

