Współpraca z NESSI

Mam przyjemność poinformować Was, że udało mi się nawiązać współpracę z marką NESSI. Recenzję stopek i skarpet termoaktywnych tej marki mieliście okazję przeczytać niedawno na blogu, a teraz możecie się spodziewać kolejnych testów. Przez specyfikę oferowanych produktów, którymi w dużej mierze jest odzież termoaktywna, większego nasilenia testów można spodziewać się zimą, co nie oznacza jednak, że do tego czasu będę o NESSI milczał. Postaram się Wam przybliżyć samą markę, najciekawsze produkty oraz będę Was informował o bieżących promocjach.
Neeeessiiiii… Pewnie wielu z Was szuka teraz w głowie na próżno skojarzeń z tą marką. Ja też otwarcie przyznaję się, że do niedawna kompletnie nie znałem tej firmy. Nie ma się co dziwić – walka z takimi gigantami jak np. Nike czy Adidas nie jest łatwa. Jednak MY jako klienci musimy uświadomić sobie, że bardzo często giganci mają przewagę jedynie na polu marketingowo-reklamowym, co niekoniecznie musi się przekładać na przewagę w jakości oferowanych produktów. Bardzo często przekłada się za to na cenę. Dlatego tym bardziej cieszę się, że nie tylko poznałem NESSI, ale i udało nam się nawiązać współpracę.
NESSI jest marką młodą, lecz z ambitną misją: „Być najbardziej rozpoznawalną marką odzieży sportowej w Polsce i Europie”. Brzmi poważanie, ale działać inaczej chyba nie ma sensu. Mi NESSI spodobało się ponieważ ich produkty stoją na bardzo wysokim poziomie, ale przy zachowaniu rozsądnych cen. Biorąc do ręki jakąś rzecz NESSI mam poczucie, że nie zrujnowała ona mojego portfela, ale jednocześnie nie jest to bezmyślna marketowa „masówka”.
Cieszę się również dlatego, że jest to już druga polska marka, z którą współpracuję i nie będę ukrywał, że promowanie polskich marek sprawia mi ogromną przyjemność. Jeżeli nasze rzeczy nie odbiegają jakością od zagranicznych, kupujmy je 🙂
I jeszcze jedna sprawa, która bezpośrednio wiąże się z „polskością” oraz wysoką jakością. Mam na myśli kampanię „stop buying made in China”. Na produktach NESSI nie znajdziecie metki z napisem „made in China”, ponieważ większość produkcji odbywa się właśnie w Polsce.
Na koniec, żeby już dłużej nie przynudzać, możliwość zgarnięcia dożywotniego rabatu w wysokości 10% na zakupy w sklepie online. Co trzeba zrobić, żeby taki rabat otrzymać? Bardzo niewiele – szczegóły TUTAJ.

Skomentuj

