ON Cloudrunner

ON Cloudrunner to buty, które mniej więcej rok temu wygrałem w konkursie organizowanym przez bieganie.pl. Buty te jednak nie do końca wpasowują się w nurt biegania naturalnego, więc długo zastanawiałem się nad publikacją ich recenzji na Heavy Runs Light. Ostatecznie doszedłem jednak do wniosku – dlaczego nie? Bo chociaż nie są to minimale, to i tak są bardzo ciekawe. Poszedłem co prawda trochę na łatwiznę i przygotowałem wideo-recenzję 😉 Wyszła mi ona trochę dłuższa niż typowa wideo-recenzja, ale cóż… o ciekawych butach można długo mówić 🙂 Miłego oglądania i jak zwykle zapraszam do dzielenia się spostrzeżeniami. A pod moją recenzją znajdziecie jeszcze kilka innych ciekawych rzeczy związanych z ON 😉

Porównanie lądowania w tradycyjnych butach biegowych i w ON. Warto zwrócić uwagę na drganie mięśni.

Fajna reklama, ale niestety z mojego doświadczenia muszę powiedzieć, że z przyczepnością u ON jest średnio i na mokrej nawierzchni zdarzało mi się „ujechać”. Tragedii nie ma, ale mogłoby być lepiej.

Pod spodem znajdziecie link do The Running Clininc, o którym mowa w filmiku. Oprócz zestawienia polecanych butów jest tam sporo bardzo ciekawych informacji. Warto śledzić tą stronę.

Polecany buty znajdziecie w INFO FOR RUNNERS / RECOMMENDED SHOES

Skomentuj

