Konkurs – spodnie DOBSOM R90 do wygrania

I oto ruszył!!! Pierwszy w historii Heavy Runs Light konkurs ogłaszam za rozpoczęty! Do wygrania jedna para doskonałych spodni szwedzkiej marki Dobsom, model R90. Dokładnie takie jak opisane TUTAJ, a do kupienia w sklepie SX SPORT. Można powiedzieć, że są to już spodnie kultowe, które od wielu sezonów w praktycznie niezmienionej formie cieszą się uznanie wśród biegaczy.

Jako że jest to pierwszy organizowany przeze mnie konkurs, zastanawiałem się jak ten temat ugryźć od strony technicznej tak, aby wszyscy byli zadowoleni, a wyniki nie pozostawiały żadnych wątpliwości. Ostatecznie zdecydowałem się na skorzystanie z popularnej i znanej mi z konkursów organizowanych przez blogerów zza Oceanu aplikacji „Rafflecopter”, która pozwala w łatwy sposób wziąć udział w konkursie, a jednocześnie sama losuje zwycięzcę po jego zakończeniu. Tak więc do rzeczy.
Jak wziąć udział w konkursie? Są na to trzy sposoby: polubienie strony Heavy Runs Light na Facebooku; polubienie strony Dobsom Polska na Facebooku; zostawienie komentarza pod tym postem. Pamiętać jednak należy, aby wszystkich tych czynność dokonać poprzez aplikację znajdującą się poniżej! Każda z tych czynności daje Wam JEDEN los, czyli w sumie możecie zyskać trzy szanse/losy na wygranie spodni. Konkurs kończy się 7/09/2013 o północy i wtedy też… no może dopiero rano, poznamy zwycięzcę 🙂
Mam nadzieję, że wszystko przebiegać będzie sprawnie, lecz gdyby pojawiły się jakieś problemy albo pytania to piszcie do mnie na maila: pawel.ignac@gmail.com

I tak oto konkurs dobiegł końca, a zwycięzcą został Mariusz Plesiński 🙂 Gratuluję!!!
Mam nadzieję, że wkrótce wystartujemy z kolejnymi konkursami, więc nie odchodźcie od odbiorników 😉 

a Rafflecopter giveaway

26 thoughts on “Konkurs – spodnie DOBSOM R90 do wygrania

  1. Ja mam niestety jeden los bo z Facebooka nie korzystam i nie zamierzam zakładać tam konta. Blok za to czytam na bieżąco i kupiłem dzięki recenzjom 2 pary butów

  2. Niestety osoby nie posiadające konta na Facebooku są w trochę gorszej sytuacji i rzeczywiście mają automatycznie 2 losy mniej, ale założenie było takie, żeby ten konkurs powiązać bezpośrednio z FB.

    Swoją drogą, na Facebookowej stronie Heavy Runs Light sporo się dzieje (zdjęcia, filmiki itp.) i myślę, jakby to udostępnić dla osób nie posiadających konta…

    Pozdrawiam 🙂

  3. Na blogu podoba mi się przede wszystkim praktyczne podejście. Nie jest tak, że piszesz bo usłyszałeś, znajomy powiedział itd. Kupujesz/dostajesz-> biegasz/testujesz->piszesz, praktyka i jeszcze raz praktyka. To lubię!

  4. Spodnie przydadzą się jak najbardziej. A z innej beczki: czy ktoś wie dlaczego bluzy Dobsom R-90 i XR tak bardzo różnią się ceną? Bo funkcjonalnie to głównie długością zamka a cenowo ponad 100%?
    Pozdrawiam
    D.

Skomentuj

