Zmierz się ze stopą Heavy Paula

Niedawno wrzuciłem tekst o tym, jak powinna wyglądać dobra recenzja, w którym zwracałem uwagę na to, że dobrze jest znać testera. Chcąc więc ciągle ulepszać swojego bloga, pozwalam się bliżej poznać, a dokładniej mówiąc, moje stopy. Sprawa może wydawać się błaha, ale wcale taka nie jest. Często piszemy o szerokości butów, mówimy że jedne są wąskie, inne szerokie… Ale co to właściwie znaczy? Nie mając żadnego punktu odniesienia, taka informacja jest praktycznie bezwartościowa. Dlatego przeprowadziłem pomiary swoich stóp, a rezultaty zamieszczam poniżej 🙂 Pomiarów dokonywałem oczywiście bardzo zaawansowanymi technologicznie narzędziami takimi jak linijka i długopis, więc zostawiamy sobie paru milimetrowy margines błędu.

Zdjęcia dołączę równie do zakładki „o mnie”, więc w razie potrzeby zawsze będziecie je mieli pod ręką. Mam nadzieję, że w ten sposób moje recenzje zyskają trochę na jakości i staną się dla Was jeszcze bardziej użyteczne 🙂

Skomentuj

