Instagram, czyli bieganie naturalne w wersji obrazkowej

Listopad z różnych względów był dla bloga miesiącem bardzo słabym – pojawił się tylko jeden wpis. Remont, przeprowadzka i parę innych spraw spowodowały, że prawie gotowe teksty powoli gniją na dysku twardym, a ja nie potrafię znaleźć wolnej chwili, żeby przerzucić je na bloga.

Mam nadzieję, że od grudnia uda się jednak wrócić do w miarę regularnych i rzeczowych wpisów, a zaczynam już dzisiaj od czegoś zupełnie nowego.Do tej pory mogliście śledzić Heavy Runs Light na blogu, oczywiście, oraz na Facebooku, ale świat portali społecznościowych pędzi naprzód i daje nam mnóstwo nowych możliwości. Warto z nich korzystać, ale nie bezmyślnie. Długo chodziło mi po głowie założenie konta na Twitterze – przecież „Twitter to przyszłość”, wszyscy są na Twitterze. Doszedłem jednak do wniosku, że Twitter nie ma mi nic interesującego do zaoferowania, a dla Was nie wprowadzałoby to żadnej nowej jakości.

Co, oprócz tekstów, jest ważnym elementem Heavy Runs Light? Zdjęcia!  Dziesiątki zdjęć publikowanych każdego tygodnia na moim profilu na Facebooku. Zdjęcia z treningów, zdjęcia z zawodów, zdjęcia butów i ciuchów. Co więcej, wszystko to omija Czytelników, którzy nie korzystają z Facebooka, a wrzucanie ich wszystkich na bloga, zwyczajnie by go zaśmieciło. I tutaj do gry wchodzi Instagram.

http://instagram.com/heavyrunslight

Instagram to idealne narzędzie, dzięki któremu będę mógł dzielić się z Wami moimi zdjęciami. Instagram z założenia przeznaczony jest tylko i wyłączenie do dzielenia się zdjęciami robionymi za pomocą smartphonów, a ja przecież nie organizuję sesji zdjęciowych tylko cykam fotki komórką!

Żeby oglądać moje zdjęcia na Instagramie nie musisz zakładać konta ani się logować – na pasku bocznym bloga znajduje się bezpośredni link do mojego profilu oraz podgląd najnowszych fotek. Wystarczy kliknąć!

Oczywiście zachęcam również do zalogowania się i „obserwowania” mojego profilu na Instagramie, dzięki czemu zawsze będziecie na bieżąco i niczego nie przegapicie 😉 Staram się ciągle docierać do nowych ciekawych produktów, a dzięki Instagramowi możecie je podejrzeć jeszcze przed ukazaniem się recenzji 🙂

Skomentuj

