Moje TOP blogi

czyli gdzie warto zajrzeć

W zeszłym tygodniu gdzie się nie obejrzałem, widziałem zestawienia najlepszych, najciekawszych, najbardziej trendy i top blogów biegowych. W większości były to kolorowe laurki pisane sobie nawzajem przez blogocelebrytów. Powieka mi jednak drgnęła, kiedy wertując Facebooka natrafiłem na taki wpis autorstwa niejakiego Brodatego… Na szczęście potraktował temat w luźnej formie, więc nie muszę się nad nim pastwić 😉

Niemniej, pomyślałem że może sam stworzę taką listę, a co! Nie, nie żadną listę najpopularniejszych polskich blogerków, których wszyscy znają i nikt nie czyta, bo nic nie mają do powiedzenia. Listę wartościowych blogów z interesującą treścią, na które sam zaglądam. Blogów, które oferują coś poza codzienną dawką endorfin, mdłej motywacji i chwalenia się przebiegniętymi kilometrami. Wiem, że niektórzy tego potrzebują, ale mnie takie rzeczy nie interesują. Tak więc do rzeczy! Będzie coś po polsku, ale głównie po angielsku. Cóż, taki układ sił 😉 Kolejność przypadkowa.

Birthday Shoes to blog z recenzjami wszystkich kapci, które podpadają pod kategorię minimalizm i bieganie naturalne.

Na Runblogger znajdziecie mnóstwo ciekawych informacji z biegowego światka. Solidne recenzje obuwia, informacje o nowościach.

Running Shoes Guru czyli… guru 😀 Mnóstwo testów kapci różnej maści.

Podiatry today to fachowe źródło wiedzy na temat stóp (ależ głupio to brzmi 😛 ). Można tam znaleźć ciekawe informacje na temat budowy i pracy stopy napisane przez ludzi, którzy znają się na rzecy. Jako uzupełnienie polecam również blog dr Nicholasa Campitelliego poświęcony bieganiu z perspektywy podiatry. Dr Campitelli współpracuje między innymi z Vibram Five Fingers, więc jest u niego również sporo rozważań na temat obuwia biegowego.

The Ginger Runner – tutaj, a właściwie na jego You Tube’owy kanał, zaglądam głównie w poszukiwaniu recenzji butów. Styl prowadzącego może być momentami drażniący, ale recenzje są dobre i zazwyczaj pokrywają się z moimi spostrzeżeniami.

Paweł Biega, czyli w końcu coś po polsku 😉 Chociaż Paweł prezentuje odmienne od mojego podejścia do obuwia, jest nastawiony bardziej tradycyjnie, to zna się na bieganiu i jego tekstom można ufać.

To tylko kilka najciekawszych blogów, na które zaglądam, ale jest tego więcej. Zachęcam do szukania takich miejsc, gdzie ktoś miał pomysł na swoje pisanie 🙂

4 thoughts on “Moje TOP blogi

    1. Solereview to rzeczywiście wielka baza solidnych recenzji, chociaż niekiedy nie do końca zgadzam się z ich ocenami, np. ostatnio NB Fresh Foam Zante. Z jakiejkolwiek perspektywy (czy to biegacza minimalisty czy tradycyjnego) oceniać to ciężko wystawić im ocenę 9/10 za elastyczność czy 10/10 za przyczepność. Podobnie z ocenami za amortyzację nie do końca się zgadzam, chociaż mam świadomość, że w tym przypadku to już o wiele bardziej subiektywne odczucia.

Skomentuj

