Kalenji Kiprace Trail 2

pierwsze wrażenia

Od jakiegoś czasu mam przyjemność testować buty do biegania w terenie decathlonowskiej marki Kalenji, Kiprace Trail 2. Produktami marki Kalenji interesujemy się głównie ze względu na ich konkurencyjną cenę, jednak jak miałem już nieraz okazję się przekonać, pod względem jakość też nie ustępują droższej konkurencji.

Większość z nas swoją przygodę z bieganiem zaczynała od wizyty w Decathlonie 😉 Ja również mam w szafie kilka koszulek, bluzę, kurtkę, spodenki i leginsy Kalenji, z których jestem zadowolony. Oprócz tego rozbiegałem kilka par butów Kalenji i używam jednego z ich biegowych plecaków, który bardzo sobie chwalę (recenzja niebawem). Tymczasem na tapetę bierzemy trailową startówkę! Wszystko na poniższym filmiku, zapraszam 🙂

Skomentuj

