Ewolucja rewolucji, czyli kolejne odsłony New Balance Fresh Foam

New Balance już od paru sezonów rozwija linię butów z podeszwą zbudowaną z pianki Fresh Foam, która od samego debiutu przypadła biegaczom do gustu. I chociaż mój pierwszy kontakt z tym materiałem był nie do końca pozytywny, to zawsze podkreślałem, że Fresh Foam ma ogromny potencjał. Długo nie musiałem czekać, a w moje ręce trafiły Fresh Foam Zante, które były już dopracowane w każdym calu. W tym sezonie za to New Balance oprócz odświeżenie bijących rekordy popularności Zante wypuścił na rynek również model stabilizujący – 1080 z wykorzystaniem pianki Fresh Foam. Biegam w nim od niedawna i chociaż nie do końca jest to but w moim typie, to chciałbym podzielić się z wami moimi refleksjami na temat ewolucji Fresh Foam.

New-Balance-logo-1024x728Przy okazji również szybki konkursik, w którym do wygrania jest chusta-buff PKO Silesia Marathon 2016 😀 Żeby mieć szansę na zdobycie tego fajnego gadżetu wystarczy w komentarzu do tego posta napisać moją aktualną maratońską życiówkę, którą pobiegłem zresztą rok temu w Opolu właśnie w butach New Balance Fresh Foam Zante 😉 Na odpowiedzi czekam do niedzieli! Tymczasem zapraszam do obejrzenia filmiku z gościnnym występem kota 😉

15 thoughts on “Ewolucja rewolucji, czyli kolejne odsłony New Balance Fresh Foam

  1. Maszyna losująca w końcu ruszyła 😀
    Chusta PKO SIlesia Marathon wędruje do… Mateusza Godzwona (odpowiedź udzielona pod postem na Facebooku). Gratuluję! Bądźcie czujni bo niebawem kolejne konkursy 😉

Skomentuj

